تبلیغات در گوگل ، شیرین ترین راه فروش اینترنتی

تبلیغات در گوگل یکی از آسان ترین و راحت ترین راههای فروش اینترنتی، بدون صرف هزینه های گزاف سئو و ... می باشد که در کمترین زمان می توانید به فروش اینترنتی دست پیدا کنید.

تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، یکی از راه های دستیابی سریع به فروش اینترنتی می باشد. شما اگر بخواهید سئو انجام بدید علاوه بر صرف هزینه های گزاف، باید صبر ایوب هم داشته باشید تا سئوی شما به بار بشیند و اثربخش باشد.

در کمتر از 6 ساعت خودتان را بالاتر از هر رقیبی ببینید

یکی از قابلیت هایی که گوگل ادز دارد و می توانیم به آن اشاره کنیم این می باشد که شما پس از اجرای کمپین تبلیغات گوگل می توانید در کمتر از 12 ساعت تبلیغ خودتان را در گوگل ببینید و شروع به فروش اینترنتی کنید.

تیر را به هدف میزنیم

به طور کلی ویژگی اصلی گوگل ادوردز یا همان تبلیغات در گوگل ، قابلیت هدف گذاری یک کلمه کلیدی خاص، بر اساس منطقه، شهر، کشور و علایق کاربران است. برای مثال شما اگر بخواهید که تبلیغتان فقط در تهران نمایش داده شود می توانیم برای شما طوری تنظیم کنیم که فقط تهرانی ها آن تبلیغ را ببینند.

مقرون به صرفه یعنی گوگل ادز

اگر بخواهید سایتتان را سئوکنید و بهینه سازی حرفه ای روی آن انجام دهید هزینه ای بالغ بر +20 میلیون تومان باید صرف کنید اما از جهتی با تبلیغات در گوگل می توانید همین هزینه را بهینه تر و کمتر صرف کنید و سریع تر به فروش اینترنتی دستیابی کنید.

برای شروع باید چه کاری انجام دهم؟

برای شروع کمپین تبلیغات در گوگل کار خاصی نیاز نیست انجام دهید و تنها سه قدم با شروع تجربه شیرین و خوش فروش اینترنتی فاصله دارید و پشت گوشتان است ...

  1. طراحی

    ابتدا نیاز به یک وب سایت دارید، اگر وب سایت ندارید بسازید و یا اگر هم دارید،تبریک میگوییم یک قدم از رقبایتان جلوتر هستید.

  2. توسعه

    متن های تبلیغاتی بنویسید و وب سایتتان را تا جایی که می توانید برای مشتریان جدیدی که قرار است به سمت سایت شما حمله ور شوند آماده کنید. زیر ساخت کار را فراهم کنید.

  3. نمایش تبلیغ

    پس از طی کردن مراحل پیشین، حال نوبت ما می رسد تا کار شمارا انجام دهیم و کمپین تبلیغاتی شمارا اجرا کنیم.

سوالات متداول

سوالاتی که ممکن است در رابطه با تبلیغات کلیکی گوگل برای شما ایجاد شده باشد


چقدر طول می کشد تا کار اجرا شود؟

به طور متوسط بین 8 الی 12 ساعت. ابتدا ما کمپین شمارا ایجاد می کنیم و حساب گوگل را شارژ می کنیم و پس از تبلیغ شمارا ایجاد می کنیم و هنگامی که کارشناسان گوگل آن را تایید کنند؛ می توانید تبلیغاتان را ببینید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

به طور معمول تعرفه های تبلیغات در گوگل متغیر است و می تواند هر مقداری باشد که شما نیاز داشته باشید و به ارز خاصی محدود نمی شود و می توانید با دینار یا لیر هم کار را انجام دهید، اما مجموعه ما با یورو کار می کند و حساب شمارا با یورو شارژ می کنیم.

منبع: https://seohq.ir/ads/